اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

استانبول

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

قابل توجه گردشگران تور استانبول ، این شهر دارای آب و هوای مدیترانه ای ، نیمه گرمسیر و مرطوب می باشد که در فصل های مختلف سال دارای آب و هوای منفاوتی است. به طور کلی در طول سال شاهد بارندگی خواهید بود که میزان آن در مناطق مختلف متفاوت می باشد. همچنین علاوه بر بارندگی میزان رطوبت هوا در استانبول در بخش های مختلف متفاوت می باشد.

آب و هوای استانبول در فصل تابستان
گردشگران تور استانبول بدانند که بین ماه های ژوئن تا سپتامبر تابستان می باشد که دارای آب و هوای گرم و خشک است. به طور کلی تابستان ها در استانبول بلند و گرم می باشد و به مدت 10 ساعت خورشید در آسمان به شدت می تابد اما به دلیل وچود رطوبت کم تحمل گرمای آن قابل تحمل نیز می باشد. در ماه های جولای و آگوست درجه حرارت به 28 درجه سانتی گراد می باشد که این درجه ممکن است به 30 درجه سانتی گراد هم برسد. 

آب و هوای استانبول در فصل زمستان
قابل توجه مسافران تور استانبول ، ماه های دسامبر تا مارس زمستان استانبول می باشد که دارای آب و هوای سرد و مرطوب است.درجه حرارت این شهر تا 8 درجه کاهش می یابد که در بعضی از شب ها شاهد یخبدان خواهید بود. گردشگران تور استانبول اگر در ماه فوریه سفر می کنید بدانید که در این ماه شاهد بارش برف خواهید بود. 
آب و هوای استانبول در فصل پاییز : 
فصل پاییز یکی از لذت بخش ترین فصل ها در استانبول می باشد که تعداد زیادی از گردشگران تور استانبول در این فصل سفر می کنند به صورتی که میانگین دما در ماه های اکتبر به 16 درجه سانتی گراد همراه با بارندگی اتفاق می افتد. همچنین در ماه های نوامبر میزان بارندگی افزایش می یابد و در طول روز هوای استانبول ابری و در پایان روز مه آلود می باشد. 
آب و هوای استانبول در فصل بهار : 
فصل بهار در استانبول در ماه های مارس تا می است، مسافران تور استانبول بدانند که با شروع بهار درجه حرارت هوا خیلی بالا نمی رود به صورتی که در ماه مه درجه حرارت به 20 درجه سانتی گراد می رسد و در اواخر ماه می سرعت باد کاهش و هوا گرم تر می شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی