اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

استانبول

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

استانبول یکی از شهرهای مورد علاقه گردشگران تور استانبول است. استانبول به دلیل موقعیت جغرافیایی و داشتن مردمی خونگرم و فرهنگ ، در جذب گردشگران خارجی رتبه سوم را دارد.

استانبول واقعا زیبا و حیرت آور است. شهر استانبول ترکیبی از قدیمی و جدید ، سنتی و مد روز می باشد. سه منطقه برتر در استانبول ، سلطان احمد Sultanahmet و بیگلو Beyoglu و شاخ طلایی می باشد که هرکدام جذابیت خاص خود را دارد . مسافران تور استانبول با اقامت در هرکدام از این مناطق می توانند براحتی به همه مکان ها و جاذبه های دیدنی دسترسی داشته باشند.


چرا تور استانبول

شهر توریستی استانبول ترکیه، تنها شهری است در دنیا که در دو قاره قرار گرفته و با مکان ها و جاذبه های گردشگری بسیار مورد توجه و علاقه گردشگران کشور ترکیه می باشد. تور استانبول در قالب تورهای گردشگری تفریحی و تجاری از طریق آژانس های مسافرتی و گردشگری با تور استانبول  به این شهر وارد می شوند.

زمان سفر برای تور استانبول

فرقی نمی کند تابستان یا زمستان، بهار یا پاییز، زیر آفتاب سوزان یا برف بسیار، استانبول در همه فصل های سال زیبا ست و جذابیت خودش را دارد. تور استانبول برای همه فصلهای سال وجود دارد و این شهر در هر زمان از سال زیبا و جذابیت خودش را دارد.

اگردر بهار یا پاییز با تور استانبول به این شهر سفر می کنید، پیاده روی در این شهر ولذت بردن از هوا و خوردن یک غذای خوشمزه در یک رستوران ترکی با فضای باز یا نوشیدن یک فنجان قهوه ترک بسیار دلچسب است.

در تابستان هم مسافران و توریست های تور استانبول زیاد می باشد. در این فصل آب و هوا گرم و بارش وجود ندارد و مسافران تور استانبول بیشتر وقت خود را در کنار سواحل می گذارنند.

تور استانبول تجاری بیشتر برای افرادی است که برای خرید به استانبول سفر میکنند. در فصل زمستان قیمتها تقریبا شکسته می شود و مسافران تور استانبول از مراکز تجاری این شهر بهترین خرید را م یتوانند داشته باشند.

تور استانبول

حمل و نقل برای گردشگران تور استانبول

این شهر دارای یک سیستم حمل و نقل فوق العاده که شامل سیستم مترو ، اتوبوسرانی ، تراموا ، اسکله و دلموش است. شما میتوانید یک استانبول کارت خریداری کنید چون با این کارت می توانید از حالت های مختلف حمل و نقل استفاده کنید. گردشگران تور استانبول این کارت را میتوانند از تمام مغازه ها و سوپر مارکت ها تهیه کنند.

غذا های ترکی برای گردشگران تور استانبول

غذاهای ترکی به دلیل تنوع واقعا خوشمزه است حتما در سفر و تور استانبول خوردن غذاهای ترکی را از دست ندهید. گوشت سبزیجات ماهی تازه و نان تازه تقریبا در همه جای استانبول وجود دارد و مسافران تور استانبول با یک هزینه مناسب از آنها استفاده می کنند.

جاذبه های دیدنی در تور استانبول

شهر استانبول با فرهنگی بالا و هتل های عالی و زیبا یک مقصد گردشگری برای توریست ها و مسافران تور ترکیه می باشد. بازدید از مکان های دیدنی ، خرید و گشت وگذار در شهر و استفاده از سواحل زیبا و .... فعالیت هایی است که شما می توانید در تور استانبول انجام دهید.

در استانبول جاذبه های گردشگری بسیار فراوان است. گردشگران تور استانبول میتوانید از مساجد و کاخ ها و موزه ها و بازارهای تاریخی دیدن کنید. بیشتر مکان های دیدنی در منطقه سلطان احمد می باشد. مسجد ایا صوفیه و مسجد آبی سلطان احمد توجه هر توریست و گردشگر تور استانبول را جلب می کند. مطمئن شوید که بازدید از کاخ توپکای(کاخ تاپکاپی) ، کاخ دلمه باغچه و همچنین برج گالاتا و قلعه روملی در برنامه تور استانبول را از دست ندهید. بازدید از موزه باستان شناسی استانبول ، میدان تکسیم و کلیسای چورا هم خالی از لطف نیست .

سوغاتی را از بازارهای استانبول بخرید و لذت یک حمام ترکی و ماساژ را در سفر خود از دست ندهید.

زیما سفر پارس اقدام به برقراری تور استانبول با کیفیت و قیمت مناسب کرده است. خدمات توریستی مناسب تور استانبول  زیما سفر پارس موجب استقبال فوق العاده گردشگران شده که طی آن آژانس مسافرتی و گردشگری زیما سفر پارس اقدام به مشاوره رایگان نموده و حتی در روزهای تعطیل آماده ارائه خدمات تور ارزان استانبول و تور لحظه آخری استانبول می باشد.

با توجه به خدمات و اطلاعات در این صفحه با انواع پکیج های تور استانبول زیما سفر پارس آشنا شوید و مناسب ترین تور استانبول را انتخاب کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی