اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

استانبول

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

در سفر به بزرگترین شهر ترکیه می توانید در هتل ماربل استانبول اقامت داشته باشید که تنها ۱۵۰ متر با میدان معروف تکسیم فاصله دارد و از آنجا می توانید به راحتی به خیابان پر جنب و جوش استقلال دسترسی پیدا کنید. پس می توان گفت که بارزترین ویژگی این هتل به جز امکانات رفاهی و خدمات خوبی که ارائه می دهد، موقعیت مناسب آن است. در ادامه همراه الی گشت باشید تا هتل ماربل استانبول Marble Hotel را با تمام ویژگی های خدماتی، رفاهی، تفریحی آن و فاصله جاذبه های مختلف شهر با هتل را بیان کنیم.با تورباتو همراه باشید.

خدمت رسانی در این هتل:

کارمندان بخش پذیرش هتل، ۲۴ ساعته کار می کنند و در این قسمت می توانید از صندوق امانات و انبار چمدان بهره ببرید. اینترنت در هتل رایگان است و در همه محوطه های هتل، چه بخش های عمومی و چه بخش های خصوصی قابل دسترسی است. آسانسور و امکاناتی مخصوص افراد کم توان هم از دیگر مواردی است که می توان به آن اشاره کرد. در صورتی که نیاز به فکس یا کپی کردن داشتید، این سرویس هم برای شما فراهم است. در بخش پذیرش امکان تبدیل ارز هم وجود دارد.در آفر تور استانبول به کارکنان هتل احترام بگذارید.

نظافت روزانه برای شما انجام می شود. می توانید با پرداخت هزینه جداگانه از خشکشویی استفاده کنید. پارکینگ هتل رایگان است که برای استفاده از آن نیازی به رزرو قبلی ندارد و همچنین می توانید از همین جا ماشین اجاره کنید. کارکنان هتل به زبان های انگلیسی و ترکی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۴:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ است.

امکانات تفریحی هتل:

این هتل دارای یک استخر سرپوشیده است که برای استفاده از آن نیازی به پرداخت هزینه ندارید. سونا و حمام سنتی هم در هتل موجود است که نیاز به مبلغ جداگانه ای دارند. صبحانه هتل هر روز صبح بین ساعات ۷ تا ۱۰ سرو می شود و علاوه بر آن رستوران هتل جای خوبی برای صرف وعده های ناهار و شام است.

امکانات انواع اتاق ها:

تهویه هوای مطبوع در اتاق ها باعث شده که در هر فصلی، فضا مناسب اقامت و استراحت باشد. هر روز اتاق شما تمیز می شود و در صورت تمایل می توانید این سرویس را قطع نمایید. داخل اتاق یک گاوصندوق وجود دارد و همچنین سشوار و حوله برای شما مهیا شده است. تلویزیونی که در اینجا می بینید، شبکه های جهانی را پوشش می دهد. اینترنت رایگان بی سیم و تلفن هم در اتاق ها موجود است.

درجه کیفی اتاق ها:

اتاق های تودرتوی خانوادگی: این اتاق ها ۴۶ متری هستند که یک تخت دونفره و دو تخت تک‌نفره در آن ها وجود دارد.
اتاق استاندارد تریپل: مساحت این اتاق ها ۲۳ متر مربع است که در آن ها سه تخت تک‌نفره موجود است.
اتاق استاندارد دبل یا تویین: فضای ۲۳ متری این اتاق ها با یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره پر شده است.
اتاق دبل یا تویین با دید دریا: این اتاق ها ۲۰ متر مربع مساحت دارند که یک تخت دونفره یا دو تخت تک‌نفره در آن ها موجود است. همانطور که از نام آن ها پیداست، نمای این اتاق ها رو به دریاست.
فاصله این هتل تا برخی جاذبه ها:
میدان جهانگیر: تا شما ۱۰۰ متر فاصله دارد که با ۲ دقیقه پیاده روی خواهید رسید.
خیابان استقلال: ۳۰۰ متر با شما فاصله دارد که به راحتی با ۷ دقیقه پیاده روی، می توانید به آنجا برسید.
حمام ترکی گالاتا سارای: با این جاذبه ۳۰۰ متر فاصله دارید که پیاده می توانید بعد از ۸ دقیقه آن را ببینید.
مرکز خرید دمیرورن: تا این فروشگاه ۳۰۰ متر فاصله است که با ۷ دقیقه پیاده روی می رسید.
میدان تکسیم: ۴۰۰ متر با شما فاصله دارد که تنها ۵ دقیقه پیاده روی تا این میدان دارید. به این میدان که رسیدید هم متروی تکسیم با یک پله برقی و آسانسور در دسترس است و هم می توانید توسط آسانسورهای دیگر به پایین میدان رفته و به ایستگاه اتوبوس برسید.
مرکز فرهنگی آتاتورک: ۴۰۰ متر است که می توانید ۵ دقیقه ای پیاده به آنجا برسید. تاکسی شما ره ۲ دقیقه ای می برد.
کلیسای سنت آنتونی پادوا: از شما ۷۰۰ متر دورتر است که پیاده ۱۱ دقیقه ای می رسید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی