اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

استانبول

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

هتل چهار ستاره کریستال استانبول (Crystal Hotel Istanbul) به اندازه یک پیاده روی کوتاه با میدان تکسیمفاصله دارد و دارای امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و رستوران داخل سالن می باشد. فاصله هتل تا شاتل فرودگاه تنها ۱۰۰ متر است و با ایستگاه مترو تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد، مراکز خرید معرفی نیز در نزدیکی آن هستند، در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله ی هتل کریستال استانبول را با مرکز شهر به تفصیل مورد بررسی قرار دهیم.

خدمات خوب هتل کریستال:این هتل از هتل های خوبی است که در آفر تور استانبول باید به رزرو آن فکر کنید.

از جمله امکانات هتل می توان به خدمات نظافت روزانه، داشتن پارکینگ با قیمت هر روز ۱۰ یورو در نزدیکی هتل و اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل اشاره کرد. دقت داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به هتل ممنوع است. استفاده از اتاق جلسات، امکانات آن، دستگاه فکس و فتوکپی نیازمند پرداخت هزینه جداگانه است. اتاق ساعت ۲ بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهد و برای پس دادن اتاق تا ساعت ۱۲ ظهر فرصت خواهید داشت. البته در صورت فاصله زیاد با پروازتان می توانید وسایل خود را در انبار چمدان قرار دهید. کارمندان هتل به زبان های ترکی، انگلیسی، عربی و فرانسوی پاسخگوی شما خواهند بود.

امکانات تفریحی این هتل:

هتل بلیت رویدادهای مهم هنری را می فروشد و تورهای اطراف را برگذار می کند. اگر تمایل داشته باشید صبحانه در اتاقتان سرو خواهد شد. می توانید در استخر هتل شنا کنید و یا بعد از یک روز گردش حسابی در شهر استانبول روی صندلی ماساژ استراحت کنید. از دیگر امکانات تفریحی هتل داشتن مرکز اسپا، اسکراب صورت، خدمات زیبایی، حوله استخر است. با پرداخت اضافه نیز می توانید از حمام، سونا و حمام عمومی استفاده کنید.

امکانات اتاق ها:

اتاقی ها دارای اینترنت بی سیم رایگان هستند. مهمانان می توانند از هوای مطبوع اتاق ها لذت ببرند. از جمله امکانات آن ها دستگاه چای ساز و قهوه ساز فوری، تلوزویون ال سی دی، وان، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان که روزانه شارژ می شوند، نظافت روزانه، حوله ، میز، گاو صندوق، مینی بار، دسشویی و حمام اختصاصی، سشوار، دمپایی، تخته اتو (در صورت درخواست)، بطری آب رایگان و یخچال می باشد..

فاصله اش تا برخی جاذبه ها:

یدان تکسیم:تنها ۳ دقیقه پیاده روی با این میدان معروف فاصله دارید. مسافت بین شما و میدان ۳۰۰ متر است.
خیابان استقلال: این خیابان هم ۵۰۰ متر با شما فاصله دارد و با ۱۰ دقیقه پیاده روی به آن می رسید.
مرکز فرهنگی آتاتورک:برای اینکه به این جاذبه برسید باید به سمت میدان تکسیم حرکت کنید و بعد از ۹ دقیقه پیاده روی به آن جا می رسید.
کاخ دلما باغچهو برج ساعت دلما باغچه:این برج تا شما تنها ۱ کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا ۱۷ دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید ۴ دقیقه طول می کشد.
مرکز خرید دمیرورن:۷۰۰ متر با این مرکز خرید فاصله دارید. با تاکسی ۵ دقیقه و پیاده هم تقریبا ۱۳ دقیقه را باید در نظر بگیرید.
ایاصوفیه:حدودا ۶ کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. می توانید با تاکسی ۳۳ دقیقه ای، با اتوبوس ۳۸ دقیقه ای و با قطار شهری ۳۸ دقیقه ای به آن برسید.


نظرات (۱)

  • فروشگاه کفش مدشو
  • سلام دوست عزیز
    حراج کتانی و تی شرت به مدت محدود در فروشگاه مدشو
    www.modsho.com

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی