اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

اخبار شهر استانبول

اخبار کوتاه استانبول

استانبول

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

تور ترکیه یکی از پرطرفدارترین تورهای خارجی است که از ایران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام کی سفر،  در این نوشتار سعی کرده‌ایم چند نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید تور ارزان ترکیه را با شما در میان بگذاریم؛ نکاتی که نمی‌خواهند شما بدانید!

با دانستن این چند نکته، می‌دانید تور ترکیه را کی بخرید، چطور بخرید و با رعایت چه دقایقی در هزینه‌های تور ترکیه‌ی خود صرفه‌جویی کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین زمان سفر را تنها هدف شما از سفر مشخص می‌کند! اما برای خرید تور ترکیه ارزان باید بدانید چه زمانی مناسب‌تر است! معمولاً تور ترکیه مانند هر تور دیگری، در ایام شلوغی یا به‌اصطلاح ایام‌های سیزن، قیمت بسیار بالایی پیدا می‌کند! تنها راه برای خرید تور ترکیه ارزان، دانستن این نکته است که در چه زمان‌هایی تور ترکیه ارزان‌تر است! زمانی که درخواست‌ها برای خرید تور ترکیه کم باشد، تور ترکیه هم ارزان‌تر عرضه می‌شود؛ روزهای آخر فروردین یعنی پس از تعطیلات نوروز، خردادماه هم‌زمان با شروع فصل امتحانات، مهرماه هم‌زمان با شروع مدارس و روزهای آخر پاییز و زمستان به خاطر سردی هوا (به‌جز تعطیلات ژانویه و روزهای کریسمس) تور ترکیه قیمت کمتری دارد.

با دانستن نکته‌ی ساده‌ای مانند بهترین زمان خرید تور ترکیه، ارزان‌ترین تور ترکیه را خریداری کنید با همان کیفیت تور معمولی ترکیه. اگر دانشجو نیستید یا فرزند محصل ندارید، بهترین زمان برای سفر به ترکیه اواخر فروردین (بعد از عید) و ماه مهر است. در این محدوده‌ی زمانی اگر به‌عنوان‌مثال قصد خرید تور استانبول ارزان را داشته باشید، بهترین فرصت برای شماست! می‌توانید تور ارزان استانبول را با کمترین قیمت ممکن خریداری کنید و از هوای پاییزی این شهر لذت ببرید.

یکی از مؤثرترین و بهترین راه‌ها برای کاهش هزینه‌های تور ترکیه، خرید بلیط هواپیما، ۳ تا ۴ ماه زودتر از زمان سفر است. در سفرهای خارجی هر چقدر به زمان سفر نزدیک‌تر شویم، قیمت بلیط هواپیما نیز بیشتر می‌شود. برای صرفه‌جویی در هزینه‌های سفرتان، از چند ماه جلوتر بلیط رفت‌وبرگشت خود را رزرو کنید، نگران رزرو هتل هم نباشید حتی تا یک ماه پیش از سفر هم می‌توان هتل را رزرو کرد.

گاهی پیش می‌آید که آژانسی پروازی به‌خصوص را چارتر می‌کند و در شهر مقصد، هتل‌های مخصوصی را گارانتی می‌کند، یعنی صندلی‌های پرواز و اتاق‌های هتل را برای تاریخ به‌خصوص پیش‌خرید می‌کند؛ اگر به تاریخ برگزاری تور نزدیک شویم و به خاطر خلوت بودن تور فروش نرفته باشد، آژانس برای جلوگیری از ضرر قیمت تور را کاهش می‌دهد، این کاهش قیمت هر چه به زمان پرواز نزدیک‌تر شود، بیشتر می‌شود تا جایی که ظرفیت تور تکمیل شود. مراقب باشید که همیشه این شرایط ثابت نیست و هر تور لحظه آخری به معنای تور ارزان نیست.

قیمت هر توری به دو عامل اصلی بستگی دارد: بلیط رفت‌ و برگشت و هتل. برای خرید تور ارزان ترکیه باید بدانید کدام بلیط ها ارزان‌تراند و کدام بلیط ها گران‌تر! معمولاً بلیط های صبح زود و شب، قیمت کمتری نسبت به قیمت بلیط های پیش از ظهر، ظهر و بعدازظهر دارند، برای خرید تور ارزان ترکیه مطمئن شوید که بلیط رفت‌وبرگشت را در ساعاتی خریداری کنید که خلوت‌تر باشند. علاوه بر بلیط، قیمت هتل هم روی قیمت تور شما بسیار مؤثر است. هتل‌هایی با درجه‌بندی ۴ یا ۵ ستاره، طبیعتاً قیمت بیشتری نسبت به هتل‌های ۳ ستاره و ۲ ستاره‌ دارند. هتل‌هایی که به مراکز اصلی شهر نزدیک‌اند یا امکانات خاصی دارند نیز قیمت بیشتری دارند. برای خرید تور ارزان ترکیه باید به درجه و امکانات هتل نیز توجه داشته باشید.

بودجه‌ی شما نخستین عامل تصمیم‌گیری خرید تور است! شما با در نظر گرفتن بودجه‌ی اولیه، سطح قیمتی و کیفی تور خود را انتخاب می‌کنید و مطابق با انتخاب خود دست به خرید می‌زنید. اگر بر اساس بودجه‌ی خود تصمیم بگیرید انتخاب‌های محدودتری پیش روی شماست! این نکته را در نظر داشته باشید که با خرید تور ارزان ترکیه می‌توانید هزینه‌ی صرفه‌جویی شده را برای بالا بردن سطح کیفی سفر خرج کنید و از سفر خود لذت بیشتری ببرید!

کی سفر با به‌کارگیری مشاوران حاذق گردشگری، همواره در خدمت شماست. با مشاوران زبده‌ی کی سفر تماس بگیرید و درباره‌ی تور ترکیه ارزان اطلاعات کسب کنید و با کمک و مشاوره بهترین زمان سفر به ترکیه و خرید تور ترکیه ارزان را انتخاب کنید.

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • مهدی مومنی

تور استانبول

تور استانبول ارزان

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی